رستوران

راه انداز برتر رستوران در ایران

راه انداز برتر رستوران در ایران
یقینا راه اندازی رستوران در هر نقطه از جهان با توجه به شرایط آن منطقه متفاوت خواهد بود.
در ایران نیز با توجه به شرایط زندگی و قوانین حاکم، شخص راه انداز باید کاملا با تمامی قوانین و مقررات و نیز شرایط دلخواه مردم در یک رستوران آشنا باشد و این مهم تنها در سایه سالها تجربه و نیز بالا بودن سطح علمی و عملی شخص در زمینه هتلداری و رستوران داری محقق می گردد.
حداقل 15 سال سابقه عملی و نیز گذراندن دوره های تخصصی آشپزی، هتلداری و پذیرایی برای شخص الزامیست.
دارا بودن دید مهندسی برای چیدمان استاندار آشپزخانه و سالن و نیز مسلط بودن به انواع منوی غذایی و همچنین آشنا بودن به مراحل تهیه و نگهداری مواد غذایی از خصوصیات یک راه انداز خوب می باشد.
آشنایی به مسائل حقوقی از جمله مراحل اخذ جواز و همچنین شناختن اتحادیه هر صنف و نکات مورد نیاز کسب تائیدیه بهداشت از الزامات حرفه راه اندازی رستوران می باشد.
یکی از مهمترین نکات راه اندازی رستوران آشنایی با سیستم تاسیسات و تهویه مناسب می باشد. بسیاری از رستوران ها ماهها بعد از راه اندازی به دلیل نداشتن تهویه مناسب با مشکلات بسیار جدی روبرو می شوند که ترمیم این سیستم در حین کار هزینه های هنگفتی را برایشان رقم می زند و یا اینکه اصلا موفق به اصلاح سیستم نمی شوند.
آشنا بودن به طراحی داخلی و معماری و نیز شناختن آداب و رسوم ملل مختلف در طبخ غذا برای شخص راه انداز بسیار ضروری می باشد.
تابلو و سردرب ورودی و نیز مرتبط بودن آن با سبک کار معرف یک رستوران خوب می باشد، شناخت مناسب راه انداز در این زمینه کمک بسیار خوبی به رونق گرفتن رستوران می کند.
شناخت تجهیزات و لوازم مورد نیاز رستوران و نیز آشنا بودن با برندهای معتبر و خوب چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت ویژگی یک راه انداز باتجربه و متخصص می باشد.
راه انداز موفق و برتر در ایران کسی است که با پیشینه درخشان خود هر لحظه برای استخدام، گزینش و یا جایگزینی نیروهای کارامد آمادگی لازم را داشته، و در تمامی رستوران های موفق شناخته شده باشد.

سرآشپز حسام حسینی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *