کافی شاپ

راه انداز حرفه ای کافی شاپ

راه انداز حرفه ای کافی شاپ
کافی شاپ در ایران و بسیاری از از کشور ها یکی از مهمترین اماکن برای انجام ملاقات های کاری و غیر کاری و نیز گذراندن اوقات فراغت و یا حتی برای بسیاری به عنوان مکانی جهت مطالعه و رسیدگی به امور کاری خود می باشد.
به همین سبب دنج بودن و نیز احساس آرامش کردن مشتری در کافی شاپ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
از این رو قبل از هر چیز انتخاب محل مناسب برای راه اندازی کافی شاپ و سپس معماری و طراحی داخلی و خارجی، نور پردازی، تهویه و نیز سیستم صوتی مناسب بسیار مهم می باشد.
مشاوره با یک راه انداز حرفه ای و شخصی که در این زمینه تجربه بالایی دارد می تواند دید وسیعی از آینده این کار و نحوه مدیریت آن در اختیار کارفرما قرار دهد.
آشنایی با کلیه دستگاهها و برندهای معتبر و نیز چگونگی راه اندازی، چیدمان، و عملکرد آنها و نیز آموزش صحیح استفاده و نگهداری از این دستگاهها به پرسنل مسیری رو به پیشرفت را در مقابل کارفرما قرار خواهد داد.
در نهایت با طراحی منویی حرفه ای و متناسب با سبک کار در جهت احساس آرامش و رضایت بیشتر مشتری و نیز سرویس دهی سریع و اصولی می توان مراحل پیشرفت یک کافی شاپ را مهیا کرد.
تمامی نکاتی که به اختصار ذکر گردید تنها با استفاده از تجربیات یک راه انداز حرفه ای قابل دسترسی می باشند و آینده کاری و سود روز افزون کارفرما را تضمین خواهد کرد.

سرآشپز حسام حسینی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *